U wil veel bezoekers aantrekken door uw site zo hoog mogelijk te laten ranken bij google? U wil in de top 10 van de verschillende zoekmachines terecht komen? U wil dat uw website vooral bekeken en ontdekt wordt?
Dan is dit de oplossing voor u:
Een zoekmachine optimalisatie voor uw site om uw site te laten landen in de top 10 van de zoekmachines. Als uw site daar terecht komt dan lokt u automatisch meer bezoekers, wordt uw site ook effectief bekeken en dit kan alleen maar ten goede komen als u uw bedrijf of site in de kijker wenst te zetten of u met advertenties iets verdient of u online producten te koop aanbiedt.
Hoe kan u dit het beste aanpakken?
Door SEO (Search Engine Optimization) of zoekmachine marketing:
Eigenlijk is SEO of zoekmachine marketing heel eenvoudig zelf toe te passen op uw site:
Kruip in het hoofd van diegene die iets of iemand of een site met informatie wil zoeken via een zoekmachine. Mensen gebruiken eenvoudige maar duidelijke zoektermen als ze iet s zoeken.
De zoekterm is belangrijk maar eenvoud siert en structuur scoort hoog bij zoekmachines.
Hieronder vindt u enkele tips om uw site te laten scoren:
- 1. De zoekterm is belangrijk waarop mensen zoeken en hou het eenvoudig
- 2. Deze zoekterm dient u een aantal keer vetgedrukt weer te geven op uw site en zeker goed zichtbaar in uw titel van de pagina waar u de bezoekers wenst naartoe te lokken.
- 3. Niet onnodig veel zoektermen in uw titel plaatsen want dan verkrijgt u weer het omgekeerde effect en dit wil zeggen dat men uw site laat links liggen
- 4. Gebruik deze zoekterm een paar maal ook in de subtitels of H1-koppen
- 5. Breng een duidelijke structuur aan in uw teksten zodat het eenvoudig wordt voor zoekmachines om bepaalde zoektermen te vinden
- 6. Gebruik uw zoekterm ook in de afbeeldingen, noem ze gewoon zoals u de zoekterm zou ingeven. Laat het ook relevant zijn voor uw site.
- 7. Gebruik uw zoekterm ook in de URL van de pagina die zoveel mogelijk bezoekers dient aan te trekken
- 8. Vergeet ze ook niet te plaatsen in uw meta omschrijving.